MY34 RHB5 renoverad IHI original turbo Rostfri hylsa + Billet upgrade . Yanmar : 5T-628, 129473-18000, 12947318000 ( Bytesturbo )
-
10 500 kr - 8 925 kr
MY34 RHB5 renoverad IHI original turbo med Rostfri hylsa samt Billet uppgraderings kompressorhjul för bättre flöde & ökad kapacitet. . Yanm
Lagersaldo:
1
Artikelnummer:
MY34BT-RF-Billet
MY34 RHB5 renoverad IHI original turbo med Rostfri hylsa samt Billet uppgraderings kompressorhjul för bättre flöde & ökad kapacitet.
. Yanmar : 5T-628, 129473-18000, 12947318000 ( Bytesturbo )
Renoverad turbo med vår populära lösning rostfri hylsa avgas ut !
Packningar ingår.
Denna skall gamla turbon i retur på .
Annars tillkommer det en avgift på 1500 inkl moms och man skall då välja fabriksny utan stomme.
Fabriksny utan stomme finns relaterad under .
Turbonummer / originalnummer / Turbofakta :
Part Number: VA130039
Short Spec.: MY34
Interchangeable Number: NB150012, MYAZ, VA180097
OEM Number: 5T-628, 129473-18000, 12947318000
Turbo Model: RHB52, RHB52-52002HP15NWBRL3511CE
Manufacturer: IHI Turbo - CloverTurbo
Year: 1983-89
Engine: 4JH2-TE, 4JHDTE
4JH-DTE: Serial Number Up To E30945
4JH2-DTE: Serial Number Starting E35728
4JH2-UTE: Serial Number Starting E41490
Displacement: 16.44L, 1644 ccm, 4 Cylinders
Power: 77 HP
Angle α (Compressor Housing): 90°
Angle ß (Turbine Housing): 218°
Bearing Housing: NN133359 (NN133362, 053T-520, NN133382, NN133363)(Oil Cooled)
Turbine Wheel: NN131502 (NN161312, NN131614, 223T-515)(Ind. 40 mm, Exd. 52.5 mm, 11 Blades)
Compressor Wheel: NN136612 (Ind. 52.50 mm, Exd. 33 mm, Trm 40, Flat Back 5+5 Blades)(1450052300)
Back Plate: NN133021 (NN133001)(64T-002)
Heat Shield: NN137055 (38T-013)
Repair Kit: NN139619
Turbine Housing (Watercooled): NN139604
Compressor Cover: NN134092
Turbine Housing A/R: 15
Gasket (Turbine Inlet): 210276 (2445051)(Inox Steel)
Gasket (Turbine Outlet): 210828 (Inox Steel)
Gasket (Oil Outlet): 210636 (2445067)(Paper)
CHRA: NZ853146
Applications:
1983-89 Yanmar Marine with 4JH2-TE, 4JHDTE Engine
Denna turbo ingår i vårat bytessystem och vi måste ha in eran gamla turbo i retur !