Garrett GBC37-900 A/R 0,95 T4 twin / divided ( Komplett turbo )

  • 12 995 kr

Garrett GBC37-900 A/R 0,95 T4 twin / divided ( Komplett turbo )Detta är alltså en komplett Garrett GBC37-900 med A/R 0,95 T4 twin / divided avgas in 3" V-band a

I lager.
Lagersaldo: 2
Artikelnummer: 913840-5002S-T4Twin
Dela

Garrett GBC37-900 A/R 0,95 T4 twin / divided ( Komplett turbo )


Detta är alltså en komplett Garrett GBC37-900 med A/R 0,95 T4 twin / divided avgas in 3" V-band avgas ut.


Garrett GBC är serien som chockat många när det kommer till prestanda för så liten budget som möjligt.


En avancerad modern turbinaxel med klassisk 360 glidlagring ihop med beprövade GTX GEN 2 kompressordelen är en mycket god kombination.


913840-5002S + 740902-0128  GBC35-700 58MM ( Komplett turbo ) ( NYHET ) 

Garrett Boost | Club Line är turboaggregat utav högsta möjliga standard  i en kostnadseffektiv prisklass.

 GBC   serien kombinerar modern, högflödande aerodynamik med en modern design   utav 360 glidlager för att göra en kraftfull och prisvärd turboladdare   som presterar över sina konkurrenter.

-    67 mm kompressordel ( inducer )  | 84 mm kompressordel ( Exducer )
-   Utbytbar med GBC35-700
 -   Kapacitet 450 – 900 hästkrafter - Lämplig för diesel,bensin,etanol.
    - Billet kompressorhjul med utökad spetsdesign för högre tryckförhållanden ( GTX GEN2 design )
-   Roterande grupp med 360-graders axiallager för att tåla höga laddtryck samt så bra hållbarhet som möjligt.
    - Maskinbearbetad boostsignalport med installerad plugg
   - Modern aerodynamik för turbinhjul för att minska mottryck samt ge snabbare respons.
-Endast oljekylt lagerhus
   - Supercore artikelnummer 913840-5002S
Avgashus : 740902-0128
  

 

Information ifrån tillverkaren Garrett : 

 

Compressor Aero

Forged,  fully-machined compressor wheels with advanced aero is  offered in 58mm  inducer size and 76mm exducer. GBC37-900 can support  from 450-900  horsepower. The compressor wheel is a 58 trim and the  Compressor  housing A/R is 0.72 A/R. This turbocharger can support up to  68 lbs/min  of airflow and up to 4.1 pressure ratio.

Performance  results of this product are highly dependent upon your  vehicle’s  modifications and tuning/calibration. The target power  represented has  been calculated based strictly on choke flow of the  compressor map  (total turbo capability), which represents the potential  flywheel  power.

Journal Bearing Rotating Group

The oil cooled center housing features the latest generation of journal bearing rotor group with 360-degree thrust bearing.

Turbine Housing

The  GBC37-900 turbine housing inlet flanges are available in T3 open,  T4  open, and T4 divided, and the outlet features a 90mm | 3.5 inch  V-band  connection. 


 

Reference Data

                            

The latest Garrett technologies featuring many advanced features.







 

The  maximum power stated for each turbocharger has been  calculated based  strictly on choke flow of the compressor map (total  turbo capability),  which represents the potential flywheel power.  Performance results of  this product are highly dependent upon your  vehicle’s modifications and  tuning/calibration. Please consult with your  local distributor before  making a purchase.