Garrett GBC35-700 A/R 0,95 T4 twin / divided ( Komplett turbo )
Detta är alltså en komplett Garrett GBC35-700 med A/R 0,95 T4 twin / divided avgas in 3" V-band avgas ut.
Garrett GBC är serien som chockat många när det kommer till prestanda för så liten budget som möjligt.
En avancerad modern turbinaxel med klassisk 360 glidlagring ihop med beprövade GTX GEN 2 kompressordelen är en mycket god kombination.
913840-5001S + 740902-0125 GBC35-700 58MM ( Komplett turbo ) ( NYHET )
Garrett Boost | Club Line är turboaggregat utav högsta möjliga standard i en kostnadseffektiv prisklass.
GBC serien kombinerar modern, högflödande aerodynamik med en modern design utav 360 glidlager för att göra en kraftfull och prisvärd turboladdare som presterar över sina konkurrenter.
- 58 mm kompressordel ( inducer ) | 76 mm kompressordel ( Exducer )
- Utbytbar med GBC37-900
- Kapacitet 400 – 700 hästkrafter - Lämplig för diesel,bensin,etanol.
- Billet kompressorhjul med utökad spetsdesign för högre tryckförhållanden ( GTX GEN2 design )
- Roterande grupp med 360-graders axiallager för att tåla höga laddtryck samt så bra hållbarhet som möjligt.
- Maskinbearbetad boostsignalport med installerad plugg
- Modern aerodynamik för turbinhjul för att minska mottryck samt ge snabbare respons.
-Endast oljekylt lagerhus
- Supercore artikelnummer 913840-5001S Avgashus : 740902-0125
Compressor Aero
Forged, fully-machined compressor wheels with advanced aero is offered in 58mm inducer size and 76mm exducer. GBC35-700 can support from 400-700 horsepower. The compressor wheel is a 58 trim and the Compressor housing A/R is 0.72 A/R. This turbocharger can support up to 68 lbs/min of airflow and up to 4.1 pressure ratio.
Performance results of this product are highly dependent upon your vehicle’s modifications and tuning/calibration. The target power represented has been calculated based strictly on choke flow of the compressor map (total turbo capability), which represents the potential flywheel power.
Journal Bearing Rotating Group
The oil cooled center housing features the latest generation of journal bearing rotor group with 360-degree thrust bearing.
Turbine Housing
The GBC35-700 turbine housing inlet flanges are available in T3 open, T4 open, and T4 divided, and the outlet features a 90mm | 3.5 inch V-band connection.
Reference Data
The latest Garrett technologies featuring many advanced features.
The maximum power stated for each turbocharger has been calculated based strictly on choke flow of the compressor map (total turbo capability), which represents the potential flywheel power. Performance results of this product are highly dependent upon your vehicle’s modifications and tuning/calibration. Please consult with your local distributor before making a purchase.