Vanliga frågor / Information om vår fysiska butik!
Går det att besöka er?
Vi på Turboshop Sweden AB har en enklare fysisk butik där det går att lämna in turbos för renovering samt hämta beställningar direkt i vår butik.
(Vår fysiska butik i Ljungskile är öppen ordinarie arbetstid vardagar 07:00 - 16:00)
Går det att hämta en vara direkt från er butik?
Ja, det går bra, men vänligen invänta klartecken att komma efter du har lagt din beställning för att vi ska hinna färdigställa din order.
Hur kan jag betala i butiken?
Du kan betala säkert i butiken med kort, faktura, Swish, Klarna eller Stripe via hemsidan.
Hur lång är leveranstiden?
Vår vanliga leveranstid är mellan 0 - 3 arbetsdagar.
OBS! Beställningar som har lagts under helgen skickas tidigast nästkommande vardag.
- Vi återkommer via mail eller telefon om det skulle vara ökad leveranstid eller liknande på din beställning.
Kan jag lägga till/ta bort produkter från min beställning?
Absolut, det gör du enkelt via hemsidan alternativt via mail till vår kundservice på [email protected] så hjälper vi er snabbt och smidigt att ändra i er beställning.
Var är min beställning?
För att enklast följa din beställning så rekommenderar vi att kika på hemsidan om vi uppdaterat trackinglänken.
Alternativt om ni har frågor maila till: [email protected]
Vänligen uppge beställningsnummer när du kontaktar oss då vi har många beställningar dagligen.
Kan jag beställa utanför Sverige?
Det går utmärkt. Vi på Turboshop Sweden AB skickar dagligen till hela världen.